mandag 5. mars 2012

Six-Pack


Akkurat kommet fra trening nå etter en deilig økt. Jeg jogget ned, ca. 5-10 min, syklet 10 min og trente biceps, rygg og mage. I tillegg har jeg spist ganske sunt i dag, Svine-wok og knekkebrød :) og jeg har bestemt meg for at jeg skal begynne å drikke kun vann hver dag! ikke juice, saft, brus osv. Er ganske glad i smakfull drikke.. men skal prøve å holde meg til kun vann og kanskje litt melk, den neste måneden.. NULL alkohol!!

Jeg fant et treningsprogram for å få six-pack, og har bestemt meg for at jeg skal begynne med dette programmet, prøve det ut hvertfall 1 mnd, jeg ser det har fått mange gode tilbakemeldinger, så jeg gleder meg til å se resultater :)




Her er linken til treningsprogrammet: http://treningstips.org/slik-far-du-six-pack/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar